Informacje
poniedziałek, 13 stycznia 2025
Termin do złożenia oświadczenia o wartości sprzedaży i dokonania opłaty za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż alkoholu
W dniu 31.01.2025 r. upływa termin do złożenia oświadczenia o wartości sprzedaży i dokonania opłaty za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż alkoholu.
Przypominamy przedsiębiorcom, prowadzącym sprzedaż napojów alkoholowych, iż w dniu 31 stycznia 2025 r. upływa termin do:
1. Złożenia pisemnego oświadczenia o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim – telefon kontaktowy: 126392386.
Oświadczenie należy złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy w Myślenicach, ul. Rynek 8/9 – Sala Obsługi Klienta- Działalność Gospodarcza (CEiDG, zezwolenia alkoholowe)
2. Dokonania opłaty za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
Wpłatę należy dokonać na rachunek:
Bank Spółdzielczy Oddział Myślenice 46 8619 0006 0020 0000 0071 0001 lub bezpośrednio w kasie Urzędu Miasta i Gminy Myślenice (gotówką lub kartą - do dnia 31 stycznia 2025 r. do godz. 13:15.)
Niedokonanie obowiązku złożenia oświadczenia oraz dokonania opłaty przez przedsiębiorców skutkuje naliczeniem opłaty dodatkowej lub wygaśnięciem zezwolenia o które ponownie starać się można nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
W przypadku niedokonania opłaty w wysokości i terminie wskazanym w ustawie można jeszcze dopełnić tej czynności w terminie 30 kolejnych dni wraz z jednoczesnym wniesieniem dodatkowej opłaty w wysokości stanowiącej 30% opłaty rocznej.
Informacje na temat opłat udziela Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych pod numerem telefonu: 12 639-23-86.